詞/曲:陳綺貞


Everytime when I fall asleep
I wish I won't pretend to sleep
Oh~no
Maybe I am a freak


Everytime when I shed a tear
How I wish I won't take responsibility
To make you sorry


But the lazy days lie on my bed
The story goes on
Years go by
The showdow tells me
Sentimental kills


Everytime when I fall asleep
I wish I really have a beautiful dream
To make me happy


Please save save save me


中文歌詞

Sentimental Kills(多愁善感可以殺了我)

每當我睡著的時候

我希望我不要假裝睡著

喔~不

或許我是個怪人

每當我流淚

我多希望我不用為了(讓你感到抱歉)而負責任

但是那些懶洋洋的日子在我床上

而這個故事繼續

年過一年

影子告訴我

多愁善感很痛苦(可以殺了我)

每當我睡著的時候

我希望我真的有一個美好的夢

來讓我快樂

請 救 救 救 救我 

P.S.
大欣介紹我聽的 !
我很喜歡這首


arrow
arrow
    全站熱搜

    ru852ru 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()